Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Επιθυμώ Να Σε Οδηγήσω Στο Νυμφώνα Της Καρδιάς Μου

Επιθυμώ Να Σε Οδηγήσω Στο Νυμφώνα Της Καρδιάς Μου


Κύριε, αγαπώ την Ιερή Σου Καρδιά
που με πλημμυρίζει με την αγάπη Της.
Ναι, η Καρδιά του Βασιλιά Μου
είναι σαν τρεχούμενο νερό.
Και τώρα ο Βασιλιάς μου, μου λέει:
"Γιατί με άφησες να περιμένω τόσο πολύ;
Τα άνθη προβάλλουν κιόλας στη γη!
Κόρη Μου, που σε επιθύμησα τόσο,
έλα σε Μένα! Έλα να γευθείς
την γλυκύτητα της Καρδιάς Μου!"
Είμαι ο ουράνιος Νυμφίος σου που σου άνοιξε την ακοή για να ακούσεις τη γλυκιά Μου ομιλία και άναψε μέσα σου σαν φλόγα έναν πόθο. Εισέβαλα στη ζωή σου για να σου αποκαλύψω το κάλλος Μου και η ψυχή σου να υποκύψει στα θέλγητρά Μου. Ήρθα να προετοιμάσω την καρδιά σου, ξυπνώντας την αγάπη σου, για να πιεις από την Πηγή της Καρδιάς Μου που είναι πιο γλυκιά από το κρασί. Θα αναζητήσεις τότε την αστραφτερή Μου τελειότητα και θεληματικά θα Μου προσφέρεις τον εαυτό σου. Εγώ τότε θα τιμήσω τη Δύναμή Μου και τη Δόξα Μου, που σε νίκησα.1
Α! Βασιλοκόρη,2 σε κάλεσα μπροστά στους αγγέλους Μου, για να γευθείτε εσύ και η γενεά σου την Αγάπη Μου. Και τώρα αγαπημένη, εσύ που τρέμεις διαρκώς από φόβο μην ξεγελαστείς, ο Κύριός σου, ο Πατέρας και Θεός της ζωής σου, σου λέει: Μη φοβάσαι, η καρδιά που βασίζεται στην προσευχή, στην αγάπη και στην ταπεινοφροσύνη, δεν θα κλονιστεί την κρίσιμη ώρα του πειρασμού αλλά θα διώξει τους δαίμονες. Δεν πρόσεξες πως φύσηξα πάνω σου ένα άρωμα σαν θυμίαμα για να προσελκύσω την προσοχή σου; Και τώρα που είσαι μαζί Μου, θα σε ρωτήσω: ξέρεις τι επιθυμεί η Ιερή Μου Καρδιά;3 Να έρθεις σε Μένα σαν κρίνο για να απολαύσω την καρδιά σου αφού την βυθίσω ολόκληρη στην Ιερή Μου Καρδιά, αγάπη με Αγάπη, καρδιά με Καρδιά. Έλα, όπως ο ωκεανός καταπίνει μια σταγόνα νερό, έτσι θέλω κι εσύ να εξαφανιστείς εντός Μου. Σε αγαπώ παράφορα και επιθυμώ να σε οδηγήσω στο νυμφώνα της Καρδιάς Μου, αποκλειστικά για Μένα, Εγώ κι εσύ, για να αποσυρθούμε μαζί σε μια πνευματική ησυχία, ή μήπως θέλεις ένα προσκύνημα; Αυτό4 θέλεις;5
Θα πάμε στους κήπους της Καρδιάς Μου και η φιλία μας θα είναι τέτοια που και οι άγγελοί Μου θα ζηλεύουν τη θέση σου. Μακάρι να ήξερες, αγαπημένη Μου, την αγάπη που έχω για σένα...! Όποιο κι αν διαλέξεις, προσκύνημα ή ησυχία, δεν θα χρειαστεί να περπατήσεις, θα σε κουβαλήσω στον κόρφο Μου και θα ανακουφίσω τα πόδια σου που σε κράτησαν όρθια για χάρη Μου6 επί ώρες στη διάρκεια της αποστολής σου, υπηρετώντας Με. Η δροσιά δεν ανακουφίζει από τη ζέστη; Με τον ίδιο τρόπο θα ανακουφίσω τα πόδια σου. Βασούλα, έχεις καταλάβει για ποιο λόγο ήρθα σε σένα ως Ιερή Καρδιά; Ήρθα με αυτό τον τρόπο για να κερδίσεις απ' αυτήν ακριβώς την Καρδιά7 το Έλεος...ναι, όχι μόνο εσύ, αλλά όλοι σας.
Έλα τώρα. Γιατί τρέμεις; Δεν σε έκανα νύφη Μου με ένα δαχτυλίδι; Δεν σου έδωσα μια γεύση από τις τέρψεις της Καρδιάς Μου; Δεν σου έδειξα την καλοσύνη της Καρδιάς Μου; Γιατί λοιπόν διστάζεις;
Κύριε, δεν καταλαβαίνω καθόλου
ποιες είναι οι επιθυμίες Σου.
Αυτό που μου προσφέρεις να κάνω μαζί Σου,
αυτό το προσκύνημα ή αυτή την ησυχία,
δεν καταλαβαίνω.
Αγαπημένη Μου, εσένα που ανόρθωσα και κάλεσα για Μένα και τη Δόξα Μου, έλα τώρα να ευφρανθείς σε Μένα. Θα είμαι η χαρά σου και το χαμόγελό σου, θα είμαι το συμπόσιό σου, θα σε αφήσω να επωφεληθείς από τους Θησαυρούς της Καρδιάς Μου. Ρίξε μια ματιά σε Μένα, ρίξε μια ματιά στην Καρδιά Μου... Κοίτα, δεν σου άνοιξα την πόρτα της Καρδιάς Μου; Σου πρόσφερα τη Βασιλική Μου Καρδιά. Έλα να βρεις σε Μένα τη χαρά σου. Αν ο κόσμος ορκίστηκε να σε πληγώσει, Εγώ ορκίστηκα να σε προφυλάξω από το δηλητήριό του και να σε προορίσω για τη Δόξα Μου.
Αν ο κόσμος είναι άπιστος, ήταν για να σου αποδείξω ότι μόνο Εγώ είμαι πάντα πιστός στην Αγάπη Μου και στη φιλία Μου. Επομένως, εσένα που ανέθρεψα, σε σένα λέω: μην αποθαρρύνεσαι απ' αυτό που σου συνέβη. Εγώ επέτρεψα να πέσει πάνω σου αυτό το βάρος προς μεγαλύτερη δόξα Μου. Είμαι τώρα έτοιμος, αγαπημένη Μου, να κάνω οτιδήποτε για την πνευματική σου ανάπτυξη και τον εξαγιασμό της ψυχής σου. Η συναναστροφή σου μαζί Μου θα είναι πλήρης κι Εγώ θα νιώθω πιο ελεύθερος να σε σηκώσω στα χέρια Μου.
Θα είμαι πιο ελεύθερος να φύγω μαζί σου και να ισχυροποιήσω την ένωσή μας. Κάποτε σου είπα ότι και οι πιο στενοί σου φίλοι δεν θα σε καταλάβαιναν και θα σου προξενούσαν σοβαρές πληγές και ως εκ τούτου, θα έπεφτες θύμα των λογισμών τους, αλλά κι αυτοί επίσης θα έπεφταν θύματα του δικού τους λάθους. Μπορεί ωστόσο να τους ανταμείψω αργότερα για όλα τα καλά που έκαναν και δεν θα λησμονήσω τις θυσίες τους, αλλά θα τους επιπλήξω αυστηρά για τη σκληρότητά τους απέναντι σ' εκείνη που διάλεξα, για τη δική τους έλλειψη αγάπης και πραότητας...
Δεν θα βρεις ποτέ στον κόσμο αυτό, περιστέρι Μου, την τέλεια καρδιά. Όχι, δεν υπάρχει. Είμαι η μοναδική Καρδιά, μαζί με εκείνη της Μητέρας σας, που είμαστε τέλειες και μοναδικές χάρη στην Αγάπη Μας και την Πιστότητά Μας. Έλα σε Μένα και θα σου δώσω το δώρο της Αγάπης Μου. Έχω φυλάξει πολλά δώρα για σένα, αγαπημένη Μου. Έλα στο Νυμφίο σου και επίτρεψέ Μου να σε εντάξω στο Σώμα Μου, όπου μπορείς να αποσυρθείς μαζί Μου σε μια γαλήνια ησυχία. Θα σε πάρω από το χέρι και θα σε οδηγήσω στο δώμα της Καρδιάς Μου όπου θα αγκαλιαστούμε με αγάπη. Με την Αγάπη Μου, θα συνεφέρω και θα παρηγορήσω την ψυχή σου με τα φιλήματα του στόματός Μου.8 Θα σε συνεφέρω δυναμώνοντας την αγάπη σου κι εσύ, με αυτή την αγάπη, ακόμη κι αν είναι ατελής, θα παρηγορήσεις τον Παρηγορητή σου και θα γίνεις βάλσαμο για τις Πληγές Μου. Κι ενώ Εγώ, ο Βασιλιάς σου, θα αναπαύομαι στον κόρφο σου απολαμβάνοντας κάθε σταγόνα της αγάπης σου, θα σου δείχνω πότε πότε, αδελφή Μου, τη Βασιλική Μου Καρδιά, αυτήν την Καρδιά που σε ανέθρεψε στις Αυλές Μας9 , αυτήν την Καρδιά που είναι τα Πάντα, αυτήν την Καρδιά που χαρίζεται πλουσιοπάροχα σε όλη την ανθρωπότητα, αυτήν την Καρδιά που έχει συνθέσει μελωδίες και ύμνους για τους αγαπημένους Της. Ναι, Αυτός που σου ψάλλει τώρα είναι ο Εραστής της ανθρωπότητας, ο Νυμφίος όλης της γης.10
Αν και μερικοί από σας δεν έχουν καμιά θύμηση του Θεού τους, ως αυτή τη μέρα Εγώ, χάρη στην Πιστότητά Μου και στην περίσσεια Μου Αγάπη, έρχομαι σε σας για να σας προσφέρω την Καρδιά Μου. Μεγαλύτερη προσφορά από αυτήν κανείς δεν μπορεί να δώσει. Ας θαυμάσουν τα μάτια σας την ωραιότητα της Καρδιάς Μου. Είναι η Καρδιά της Μεγάλης Θυσίας, είναι η Καρδιά της Νέας Διαθήκης, είναι η Καρδιά της Αληθινής Αμπέλου, είναι η Καρδιά που είναι μέσα στους κόλπους του Πατέρα. Είναι η Καρδιά που λάμπει στο σκοτάδι και το σκοτάδι δεν μπορεί ποτέ να τη νικήσει. Είναι η Καρδιά του Λόγου που έλαβε σάρκα και έζησε ανάμεσά σας. Είναι η Καρδιά που ζει μέσα στην καρδιά σας για να γίνετε όλοι η καρδιά της Καρδιάς Μου και η καρδιά της Καρδιάς Μας. Είναι η Καρδιά των μαρτύρων και των προφητών που με όλη τους την καρδιά έκαναν το θέλημα του Πατέρα και Τον δόξασαν με την καρτερία τους, την πραότητά τους και την τέλεια υπακοή τους. Είναι η καρδιά της τέλειας Ενότητας, που δεν σας διαφοροποιεί τον ένα από τον άλλο αφού όλοι ανήκετε σ' αυτή την Καρδιά. Είναι η Καρδιά που προσευχήθηκε στον Πατέρα να είστε όλοι ενωμένοι μαζί Μας...
Με τι μοιάζει η Καρδιά του Κυρίου; Η Καρδιά του Κυρίου μοιάζει με απέραντο ωκεανό Αγάπης και Ελέους. Μοιάζει με ασύγκριτο και ανεκτίμητο θησαυρό που όποιος τον κατέχει ποτέ δεν θα τον αφήσει, αφού ξέρει ότι μέσα σε Αυτόν υπάρχει αιώνια ζωή. Η Καρδιά Μου μοιάζει με διάπυρο καμίνι Αγάπης, έτοιμο να αναλώσει την καρδιά σας με την Αγάπη της. Η Καρδιά Μου είναι Φως, λαμπρότερο από όλους τους αστερισμούς μαζί. Ο χρόνος κυλάει ανάμεσα στην αυγή και το σούρουπο και όλα περνούν γρήγορα, αλλά η Αγάπη Μου είναι σταθερή και παντοτινή.
Ελάτε όλοι εσείς που διψάτε χωρίς καν να το ξέρετε. Ελάτε να γνωρίσετε αυτή την Καρδιά του Θεού σας, για να μπορέσετε να Με καταλάβετε και να αναγνωρίσετε σε Μένα τον Τρισάγιο Θεό. Ελάτε να κάνετε δική σας τούτη την Καρδιά, ώστε η καρδιά σας να προσηλωθεί στη Βασιλεία Μου και σε κάθε τι ενάρετο. Ελάτε να βάλετε την καρδιά σας μέσα στην Καρδιά Μου, για να μπορώ μια μέρα να σας πω αληθινά: "έλα, παιδί Μου, έλα να μοιραστείς τον Θρόνο Μου μαζί Μου. Σε γνωρίζω από πάντα, δικέ Μου, υπόλοιπό Μου, οστό από τα Οστά Μου και σάρκα από την Σάρκα Μου. Έλα, μέλος δικό Μου, έλα να κληρονομήσεις αυτό που σου ανήκει από καταβολής κόσμου. Πνοή της Πνοής Μου, ανήκεις σε Αυτόν που σε κινεί σε στενή κοινωνία με τη Μοναδικότητά Μας. Α, καρπέ-της-Καρδιάς-Μου, αυτά θα σου έδειχνα ενώ θα αναπαυόμουν σαν χορτασμένο νήπιο στον κόρφο σου."
Να Μου υποσχεθείς, Βασούλα Μου, αγαπημένη Μου, ότι θα αφήσεις το Νυμφίο σου να αναπαυθεί ανενόχλητος στην καρδιά σου.11 Μάθε από τον Αγαπημένο σου: είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά και σε Μένα η ψυχή σου θα βρίσκει πάντα την ανάπαυσή της. Ας βρω το ίδιο σε σένα, ας βρω πραότητα και ταπεινοφροσύνη.
"Δεν θέλω να ενοχλήσετε ούτε να ξυπνήσετε την
αγάπη μου ώσπου μονάχη της να το θελήσει".12
Γι' αυτό, δίδαξέ με να είμαι όπως θέλεις,
για να Σου είμαι αρεστή.
Η γλυκύτητα που θα αισθανθεί η καρδιά σου, θα σου θυμίσει την Αγία Μου Παρουσία που αναπαύεται στην καρδιά σου. Αλλά θυμήσου επίσης ότι δεν έχεις παρά να πεις: "γλιστρώ" και η Αγάπη Μου αμέσως θα σε στηρίξει και θα σου χαρίσει απλόχερα, αγαπημένη Μου, χιλιάδες παρηγοριές. Σε ευλογώ με τον ασπασμό της Αγάπης Μου. Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, είμαι πάντα μαζί σου. Εμείς; IC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου